• Polisvoorwaarden
  • Aanmelden als adviseur
  • Inloggen adviseurs
Hera Life
  • Home
  • Verzekeringen en diensten
  • Over Hera Life
  • FAQ
  • Contact
  • Zoek
  • Menu Menu
  • Facebook
  • LinkedIn

U bevindt zich hier: Home1 / Over Hera Life

Over Hera Life

Hera Life ontwikkelt financiële producten en diensten voor particulieren, ondernemers en bedrijven. Hera Life treedt daarbij op als gevolmachtigd agent voor diverse verzekeraars en distribueert de producten via assurantietussenpersonen en financieel adviseurs. Naast het aanbieden van onze producten via onafhankelijke assurantietussenpersonen kunt u ook via ons eigen advieskantoor onze producten afnemen. Dit eigen advieskantoor werkt onder de naam Hera Advies Centrum.

Wat betekent volmacht?

Volmacht houdt in dat wij van verschillende verzekeringsmaatschappijen de bevoegdheid hebben gekregen om in een aantal gevallen namens hen werkzaamheden te verrichten. Dit kunnen werkzaamheden zijn op het gebied van acceptatie, administratie en schadeafwikkeling. We doen eigenlijk alles wat een verzekeringsmaatschappij ook doet. Hierbij zijn wij aan strenge regels gehouden welke regelmatig worden getoetst.

Wij bieden samen met onze kantoren schade- en levensverzekeringen aan voor zowel particulieren als voor het midden- en kleinbedrijf. Wij bieden de producten aan onder eigen naam en met eigen tarieven.

Volmachtgevers

Hera Life is een gevolmachtigd agent van de onderstaande verzekeringsmaatschappijen:
Cardif-Assurances Risques Divers;
Squarelife AG;
Insurance Company Euroins AD;
N.V. Schadeverzekeringsmaatschappij Maas Lloyd;
Slavia pojišťovna a. s.;

Reactietermijnen

Graag geven wij u duidelijkheid over onze reactietermijnen. Zo kunt u zien hoelang het maximaal duurt voordat u een reactie ontvangt. Bij onvoorziene situaties zoals storm of ander natuurgeweld, kan de reactietermijn langer zijn.

Een vraag over een nieuwe of bestaande verzekering
Als u een informatieverzoek indient over uw bestaande en/of nieuwe verzekeringen, dan krijgt u binnen 5 werkdagen antwoord;

U heeft een nieuwe verzekering aangevraagd
Als u een aanvraag indient voor het accepteren van een nieuwe verzekering of het wijzigen of opzeggen van een bestaande verzekering, dan krijgt u binnen 5 werkdagen antwoord;

Wanneer kunt u uw polis of verzekeringsbewijs ontvangen?
Als u een verzoek indient tot het verstrekken van verzekeringstechnische opgaven en documenten, zoals: polissen en verzekeringsbewijzen (nieuwe en bestaande verzekeringen), dan krijgt u binnen 5 werkdagen antwoord;

Heeft u een schade gemeld?
Als u een schade bij ons in behandeling geeft of een verzoek om een verzekeringsuitkering bij ons indient, dan krijgt u binnen 5 werkdagen antwoord;

Heeft u een klacht?
Als u een klacht bij ons indient, dan krijgt u binnen 2 werkdagen antwoord.

Hera Life
  • Klachten
  • Wijzigen gegevens
  • Polisvoorwaarden
  • Verzekeringskaarten
  • Beloningsbeleid
  • Conflicterende situaties
  • Vacatures
  • Fraudebeleid
  • Clausuleblad Terrorismedekking
  • Protocol Verzekeringskeuringen
  • Protocol Betalingsachterstanden
  • Herstelkostenregeling provisie verbod
  • Medisch beoordelingstraject
  • Melden overlijden levensverzekering
  • Melden schade Hera Zelfverzekerd

Contact

AFM vergunningnummer: 12044880

KiFiD aansluitnummer: 300.016792

KvK: 68446543

Bezoekadres:
Bordewijklaan 68
2591 XR Den Haag

Postbus 96983
2509 JJ Den Haag

Email: info@heralife.nl

Tel: 070-8700060

Tel: 070-8700068 (Medische afdeling)

© Heralife
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Cookiebeleid
  • Disclaimer
  • Privacy
Scroll naar bovenzijde
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}